View Cart0 items / $0.00
maxad

خرید سیو پست اینستاگرام

اینستاگرام می‌خواد پست‌هایی رو توی اکسپلور اینستاگرام به شما نمایش بده که اولا با کیفیت باشه و ثانیا شما به اون پست‌ها علاقمند باشید. خرید سیو اینستاگرام وقتی پیجمو تازه تاسیس کردم پستام لایک و کامنت خوب میگرفت ولی الان نمیدونم چرا اینجور شده انگار اینستاگرام فعالیتمو فقط محدود به فالورام کرده. همچین چیزی ممکنه و اگه ممکنه باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. اگر برای صفحه اینستاگرام‌تان استوری می‌گذارید، مطمئن شوید لوکیشن خود را هم مشخص کرده‌اید. با ثبت لوکیشن شانس‌تان را برای دیده شدن در استوری‌های منطقه‌ی زندگی خود افزایش می‌دهید. محتوای نمایش داده شده بر اساس پست‌هایی است که کاربر قبلا با آن‌ها درگیر شده است.

  • دلیل اول این است که وقتی که بیشترین تعداد فالوئر آنلاین را دارید محتوایی را منتشر کنید، بیشترین Engagement را در همان زمان می‌گیرید.
  • اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، اگر دوست دارید میزان بازدید صفحه خود را از طریق خرید بازدید اینستاگرام افزایش دهید، اگر می خواهید با خرید لایک و کامنت اینستاگرام، خرید ویوی فوری، خرید بازدید ارزان و ...
  • بله قطعا تعامل شما با کاربران و تعامل کاربران با پیج شما می تواند سیگنال های مثبتی را ارسال کند.
  • شما کافیه بعد از ساخت اکانت اینستاگرامتون، چند تا پست رو در مورد موضوع مشابهی لایک کنید، تا در کسری از ثانیه محتوای اکسپلور اینستاگرامتون، برای شما شخصی سازی بشه.
  • دومین موردی که باید در رابطه با انتخاب محتوا اکسپلور اینستاگرام بدانید این است که سعی کنید از رنگ های جذاب و گیرا در طراحی پست ها و ویدیو هایی که در اینستاگرام منتشر میکنید استفاده کنید.

نوار موضوعی‌ای که در تصاویر بالا و همچنین تصویر پایین می‌بینید، به تازگی به اکسپلور اینستاگرام اضافه شده است. با کمک این روش افراد می‌توانند محتواهایی که به آن علاقمند هستند را با انتخاب خودشان دنبال کنند. اینستاگرام تمام تلاش خود را انجام داده تا صفحۀ اکسپلور اینستاگرام هر کاربری را براساس نیاز و علاقمندی‌های منحصربفرد او شخصی‌سازی کند. در این بخش در مورد ویژگی‌های جدیدی که اینستاگرام به صفحۀ اکسپلور اضافه کرده صحبت می‌کنیم.

از محتواهای عالی موجود در صفحه اکسپلور اینستاگرام یاد بگیرید

به لایکی که از پیج های بزرگ تو نیم ساعت اول بعد پست زدن میگیرین میگن powerlike . حالا که درک بهتری از این بخش اپلیکیشن اینستاگرام داریم، برویم به سراغ اینکه چطور می‌توانیم محتوای صفحه اینستاگرام خود را در این بخش نمایش دهیم. در ادامه چند نکته‌ی عملی به شما می‌گوییم تا بتوانید به مرور تغییرات لازم را ایجاد کنید. همچنین می توانید در پست های خود از مخاطبین خود نظرخواهی کنید، آنها را به چالش دعوت کنید و یا از آن ها بخواهید دوستانشان را در زیر پست شما تگ کنند. واقعیت این است که هنگام ورود به اکسپلور نوتیفیکیشن خاصی برای شما ارسال نمی‌شود که مستقیما در آن ذکر شده باشد شما در اکسپلور دیده شده‌اید. اما توسط ابزارهای آنالیز و یا حتی با یک نیم‌نگاه ساده به آمار می‌توان متوجه شد.

به طور خلاصه، صفحه اکسپلور اینستاگرام، از یک الگوریتم خاص استفاده می‌کند تا رفتار شما را حدس بزند؛ یعنی بفهمد که از کدام پست‌ها یا استوری‌ها بیشتر خوش‌تان می‌آید و با آن‌ها تعامل می‌کنید. پس سعی کنید محتوایی را که میخواهید منتشر کنید مورد پسند عام مردم باشد. بهترین راه برای تغییر محتوای اکسپلور در اینستاگرام، تغییر رفتار در دنبال‌کردن،‌ لایک و کامنت است. به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی از بلاگرهای زیبایی را دنبال کنید، به احتمال زیاد، محتوای مرتبط با آن‌ها را بیشتر خواهید دید. محتوای نمایش داده شده، پست‌هایی هستند که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام جذب آن‌ها شده‌اند.

در هر پستی که در صفحه اکسپلور شما نشان داده می شود می تواند چیزی برای یادگرفتن باشد. با دقت به آنها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود بگنجانید. اما مشکلی که وجود دارد این است که ساخت محتوای ویدئویی نیازمند زمان بسیار زیادی است.

مثلاً چند وقت پیش من (نویسنده مطلب) به دنبال صفحۀ فروشگاهی شال و روسری آنلاین بودم و حالا هربار که اکسپلور اینستاگرام خود را باز می‌کنم، با پست‌های متعددی از شال و روسری روبرو می‌شوم. این یعنی 1 میلیارد چشم در دنیا وجود دارد که می‌توانند پیج تو را ببیند. پس اگر به هردلیلی در اینستاگرام پیج زدی و فعالیت می‌کنی، اکسپلور اینستاگرام، بهترین جا برای دیده‌شدن تو است. برای پیدا کردن صفحه اکسپلور اینستاگرام کافی است آیکون زیر را بزنید و وارد دیزنی‌لند خود شوید.

از طرفی شما هم نمی‌توانید از صدها تصویری که دارید به سادگی بگذرید. روش‌های زیادی برای تبدیل تصاویر ایستا و ثابت به تصاویر پویا وجود دارند؛ مثل خلق موشن‌گرافی، بومرنگ گرفتن و غیره. در این بخش چند نکتۀ حیاتی که استراتژی تولید محتوای شما را در اینستاگرام بهبود می‌بخشد نام می‌بریم. همان گونه که می دانید شرکت های بزرگ و معتبر همواره به دنبال فروش محصولات خود، به وسیله رسانه های قابل اعتماد هستند.

  • حتی در پست هم می‌شود با مخاطب تعامل داشت، فقط باید کمی خلاق باشید و عکس‌ها و کپشن‌های خود را طوری طراحی کنید که برای او جذاب باشد.
  • در این مورد هم باید محتواهایی را منتشر کنید که بیشترین ارتباط را با موضوع برند شما دارند.
  • اکسپلور در قسمت پایین صفحه اینستاگرام با آیکن ذره بین 🔎 نمایش داده شده است.
  • وقتی پای اینستاگرام مارکتینگ در میان باشد، ورود به اکسپلور راهی مطمئن برای بیشتر دیده‌شدن است.
  • در نتیجه، الگوریتم اینستاگرام با این نتیجه‌گیری، پست شما را در صفحه اکسپلور فالوئرهای آن برند ظاهر می‌کند تا بیشتر دیده شوید.

حال که با اکسپلور و بخش های متفاوت آن آشنا شدیم زمان آن رسیده است که نحوه انتخاب محتوا اکسپلور اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که دیدید، ورود پست به اکسپلور اینستاگرام مزایای مفیدی برای اکثر کسب‌وکارها به‌ دنبال دارد که بی‌شک، باعث پیشرفتشان می‌شود. برند شما باید به ورود پست‌های خود به اکسپلور اهمیت دهد؛ زیرا به این معنی است که افراد بیشتری ممکن است محتوای شما را ببینند. در حال حاضر، اصلی‌ترین مزیت ورود به اکسپلور این است که افراد بیشتری با محتوای شما تعامل برقرار می‌کنند. شاید مردم از ویدیوهای ساده لذت ببرند یا شاید به نظر برسد که با پست‌های چند اسلایدی تعامل بیشتری برقرار می‌کنند؛ این نکات می‌تواند به شما در داشتن استراتژی محتوای مفید برای پست‌هایتان کمک کند.